آپدیت جدید گوگل برای اندروید در 2024

آپدیت جدید گوگل برای اندروید

هوش مصنوعی و آپدیت جدید گوگل برای اندروید

آپدیت جدید گوگل برای اندروید با استفاده از هوش مصنوعی و ژست‌های حرکتی راه‌اندازی شده است تا جستجوی اطلاعات را در دستگاه‌های اندرویدی یکپارچه‌تر کند.

گوگل امروز دو به‌روزرسانی را اعلام کرد که از قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید برای طبیعی‌تر و شهودی‌تر کردن جستجو استفاده می‌کنند.

اولین ویژگی آپدیت جدید گوگل برای اندروید Circle to Search، به کاربران اندروید اجازه می دهد تا هر چیزی را روی صفحه نمایش خود می بینند به سادگی با کشیدن خط دور آن یا برجسته کردن آن جستجو کنند.

به‌روزرسانی دوم در آپدیت جدید گوگل برای اندروید، ویژگی چندجستجوی Google را که برای اولین بار در سال 2022 معرفی شد، افزایش می‌دهد.

وقتی کاربران عکس یا اسکرین‌شات می‌گیرند و سؤالی می‌پرسند، «نمای کلی مبتنی بر هوش مصنوعی» دریافت می‌کنند که مرتبط‌ترین اطلاعات موجود در سراسر وب را خلاصه می‌کند.

معرفی آپدیت جدید گوگل برای اندروید

گوگل قابلیت جدیدی به نام Circle to Search برای اندروید توسعه داده است که نحوه تعامل افراد با محتوای گوشی هایشان را تغییر می دهد.

با Circle to Search، کاربران می‌توانند دور متن، تصاویر یا ویدیوها را در برنامه‌ها خط بکشند، برجسته کنند یا روی آن ضربه بزنند تا فوراً اطلاعات مرتبط را بدون جابجایی بین برنامه‌ها جستجو کنند.

این آپدیت جدید گوگل برای اندروید، که قابلیت جستجوی درون برنامه ای راحت کرده، در 31 ژانویه در جدیدترین تلفن های پیکسل 8 گوگل، پیکسل 8 پرو و دستگاه های سری گلکسی اس 24 سامسونگ که به تازگی منتشر شده است، به صورت جهانی راه اندازی می شود.

هدف Circle to Search با دسترسی سریع به جستجوها بدون وقفه در کار فعلی، یک تجربه کاربری ساده‌تر را ارائه می دهد، به‌ویژه زمانی که کنجکاوی باعث می‌شود کسی در حالی که قبلاً در حال انجام فعالیت دیگری در تلفن خود بوده است، چیزی را جستجو کند.

ادغام بین برنامه‌ها این پتانسیل را دارد که تغییر و اختلال در زمینه های مورد نظر را به حداقل برساند و در عین حال تجربه کلی کاربر Android را بهبود بخشد.

Multisearch دیگر آپدیت جدید گوگل برای اندروید

Multisearch در سال 2022 به Google Lens معرفی شد و به کاربران امکان می داد جستجوهای تصویر و متن را با هم ترکیب کنند. با این حال، پیشرفت‌های جدید در هوش مصنوعی آنچه را که جستجوی چندگانه می‌تواند انجام دهد، بسیار گسترش داده است.

اکنون، می‌توانید دوربین خود را به سمت چیزی بگیرید، سؤال بپرسید و پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را فراتر از شناسایی بصری آن شی دریافت کنید.

به عنوان مثال، اگر یک بازی تخته باز را در فروش حیاط پیدا کنید، ممکن است تعجب کنید که چیست و چگونه بازی می شود. با جستجوی چندگانه، می‌توانید از آن عکس بگیرید، سؤال خود را بپرسید و خلاصه‌ای که با هوش مصنوعی جمع‌آوری شده است را از منابع مختلف اینترنتی دریافت کنید.

این آپدیت جدید گوگل برای اندروید یادگیری چیزهای جدیدی را که با آن روبرو می شوید بسیار آسان تر می کند. هوش مصنوعی کار تحقیق و گردآوری اطلاعات مرتبط را برای شما انجام می دهد.


به طور خلاصه باید گفت همانطور که هوش مصنوعی تکامل می یابد، قابلیت ها و تاثیر ابزارهای دیجیتال ما نیز افزایش می یابد.

این آپدیت جدید گوگل برای اندروید تجربه ی کاربری شگفت انگیری ارائه می دهد.

آپدیت جدید گوگل برای اندروید

بازدیدها: 9

مرضیه گل محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *