استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی

استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی

استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی، ابزارهای هوش مصنوعی جدید مایکروسافت

با کمک ابزارهای هوش مصنوعی جدید مایکروسافت هر کسی می تواند محتوای رسانه خرده فروشی بسازد.

مایکروسافت اعلام کرد استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی راه اندازی شد، این پلتفرم برای پشتیبانی از ایجاد محتوای تبلیغاتی دیجیتال برای خرده فروشان طراحی شده است.

این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی مولد تبلیغات بنری آسان و سفارشی را در چند ثانیه ایجاد می‌کند.

پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۶ رسانه‌های خرده فروشی تبدیل شود به یک صنعت ۱۰۰ میلیارد دلاری.

استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی ویژگی‌هایی دارد که یکی از آنها ادغام PromoteIQ با استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی است که برای انتشار پیش نمایش در اوایل سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است

یکی از ویژگی‌های قابل توجه استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی این است که URL‌های محصول می‌تواند به تبلیغات بنری طراحی شده تبدیل شود این گونه تولید محتوا، مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌شود.

استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی تبلیغاتی را ایجاد می‌کند که از دستورالعمل‌های برندسازی خرده فروشی پیروی می‌کند که کمترین نیروی انسانی را استفاده می‌کند.

استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی با استفاده از هوش مصنوعی راهکارهایی برای ساده کردن فرایند ایجاد تبلیغات؛ راه کارهایی دارد که از جمله آنها تبدیل تصاویر محصول به عکس‌هایی جذاب‌تر از سبک زندگی است.

یکی دیگر از عملکردهای جذاب استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی تولید تبلیغاتی است که دقیقاً مشابه سفارشی است که مخاطب داده است.

علاوه بر این‌ها استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی ویرایش تصاویر را به آسانی انجام می‌دهد و عناصر تبلیغاتی رو برای تکمیل طراحی تنظیم می‌کند.

به نظر می آید با استفاده از استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی ایجاد تبلیغات و محتوای با کیفیت بسیار آسان و هیجان انگیز خواهد بود.

تبلیغات در اینترنت راه کار ها و انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به حوزه کاری خود بهترین آن ها را انتخاب کنید. اکنون نیز استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی فرصتی را در اختیار خرده فروشان قرار داده است.

استودیوی خلاقانه رسانه های خرده فروشی

بازدیدها: 6

مرضیه گل محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *