تیتر فرعی نویسنده یک عامل رتبه بندی نیست

تیتر فرعی نویسنده یک عامل رتبه بندی نیست

تیتر فرعی نویسنده آیا تاثیر گذار است؟

گوگل تصریح می کند که تیتر فرعی (تگ h2 ) نویسنده علیرغم ادعاها مستقیماً بر رتبه بندی جستجو تأثیر نمی گذارد.
در توضیح اخیر در رسانه های اجتماعی، رابط جستجوی گوگل به یک تصور غلط گسترده در مورد تأثیر تیتر فرعی توسط نویسنده در رتبه بندی جستجو پرداخته است.

بر خلاف تصورات تیتر فرعی تاثیری بر رتبه بندی گوگل ندارد.

این باور غلط درباره تیتر فرعی پس از آن به وجود آمد که یک نشریه قابل توجه پیشنهاد کرد که اضافه کردن تیتر فرعی توسط نویسنده می تواند دید محتوا را در نتایج جستجوی Google افزایش دهد.

به گفته این نشریه، این ادعا بسیاری از وب سایت ها را بر آن داشته است تا استراتژی های محتوای خود را با این فرض که تیتر فرعی رتبه آنها را افزایش می دهد، تنظیم کنند.

رابط جستجوی گوگل از X (توئیتر سابق) برای رسیدگی به اطلاعات نادرست استفاده کرد.

رابط در پاسخ گفت:

من می‌دانم که این یک «پاسخ ساده و تقریباً عجیب» خواهد بود، اما این بخش از مقاله اشتباه است و به ما اشاره نمی‌کند که این را بگوییم. گوگل به نحوی «تیتر فرعی ما را بررسی نمی‌کند».

او تاکید کرد که گوگل از تیتر فرعی به عنوان سیگنال رتبه‌بندی مستقیم استفاده نمی‌کند و ادعای نشریه نادرست است.

رابط توضیح داد که تیتر فرعی ابزاری برای بهبود رتبه بندی جستجو نیست، بلکه به نفع خوانندگان است.

او اضافه کرد:

تیتر فرعی نویسندگان کاری نیستند که شما برای گوگل انجام دهید، و به شما کمک نمی کنند رتبه بهتری کسب کنید. آنها کاری هستند که شما برای خوانندگان خود انجام می دهید – و انتشاراتی که آنها را انجام می دهند ممکن است ویژگی های دیگری را نشان دهند که سیستم های رتبه بندی ما مطابق با محتوای مفید هستند.”

رابط جستجوی گوگل ادامه داد:

«فقط اضافه کردن یک تیتر فرعی باعث افزایش رتبه نمی شود. همچنین ما به نحوی اطلاعات را در یا نزدیک یک تیتر فرعی نمی خوانیم و فکر نمی کنیم که “اوه، آنها می گویند که یک متخصص هستند، بنابراین این باید توسط یک متخصص نوشته شود.”

او خاطرنشان کرد که در حالی که داشتن تیتر فرعی و اطلاعات دقیق ممکن است با محتوای با کیفیت مرتبط باشد، آنها عوامل مستقیم رتبه بندی نیستند.

او اضافه می‌کند که محتوای زیاد بدون تیتر فرعی رتبه‌بندی خوبی دارد، و این موضوع را تقویت می‌کند که برای موفقیت در رتبه‌بندی جستجو تیتر فرعی لازم نیست.

برای متخصصان سئو، نکات کلیدی که باید به خاطر بسپارند عبارتند از:

گوگل از تیتر فرعی توسط نویسنده به عنوان عاملی در رتبه بندی جستجو استفاده نمی کند.

تیتر فرعی باید برای بهره مندی خواننده گنجانده شود و ممکن است با سایر سیگنال های کیفیت مطابقت داشته باشد.

محتوای با کیفیت می‌تواند با یا بدون تیتر فرعی نویسنده رتبه خوبی داشته باشد.

گوگل قصد دارد برای کمک به شفاف سازی عوامل رتبه بندی و بهبود ارتباط با متخصصان سئو، اسناد خود را به روز کند.

این توضیح از Google’s Search Liaison به عنوان یادآوری دیگری برای ایجاد محتوای باکیفیت است که به جای استراتژی هایی که تأثیر مستقیمی بر رتبه بندی جستجو ندارند، به مخاطبان شما خدمت می کند.

در حالی که رابط جستجوی گوگل تصریح کرد که تیتر فرعی بر رتبه بندی جستجو تأثیر نمی گذارد، او خاطرنشان کرد که برای اینکه سایت های خبری واجد شرایط ظاهر شدن در Google News باشند، لازم است.

در ادامه این بیانیه، رابط توضیح داد:

«جستجوی Google به تیتر فرعی نیاز ندارد. من معتقدم شما به Google News اشاره می کنید. برای واجد شرایط بودن تحت خط مشی شفافیت، خطوط اساسی در آنجا مورد نیاز است. اما داشتن آنها باعث نمی شود در اخبار و جستجو رتبه بهتری کسب کنید.”

بنابراین، در حالی که تیتر فرعی نویسنده بر رتبه‌بندی جستجو تأثیر نمی‌گذارد، برای سایت‌های خبری لازم است که در نتایج Google News گنجانده شوند.

با این حال، وجود تیتر فرعی به تنهایی باعث بهبود رتبه در Google News نیز نمی شود. آنها به سادگی پیش نیازی هستند تا سایت های خبری برای درج در نظر گرفته شوند.

تیتر فرعی

بازدیدها: 9

مرضیه گل محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *