محافظت از حقوق مالکیت معنوی

محافظت از حقوق مالکیت معنوی

ابزار جدید متا برای محافظت از حقوق مالکیت معنوی

متا ابزارهای جدیدی را برای محافظت از حقوق مالکیت معنوی برندها در سراسر پلتفرم خود ارائه می کند.

متا ابزارها و خدمات جدیدی را راه اندازی کرده است تا به برندها در محافظت از حقوق مالکیت معنوی کمک کند و از استفاده غیرمجاز جلوگیری کنند.

کمک در محافظت از حقوق مالکیت معنوی شامل مجموعه به‌روزرسانی‌شده «حفاظت از حقوق برند» برای شناسایی و اقدام علیه محتوای متخلف و یک مرکز جدید گزارش‌دهی مالکیت فکری است که در آن برند ها می‌توانند شکایت خود را ارسال کنند.

سرویس محافظت از حقوق مالکیت معنوی که به تازگی به روز شده است، ابزارهای پیشرفته ای را برای نظارت و پاسخ به سوء استفاده از علائم تجاری خود در اختیار صاحبان برند قرار می دهد.

این شامل قابلیت‌های بهبود یافته‌ای مانند الگوریتم‌های تطبیق پیچیده‌تر، جستجوهای ذخیره‌شده، و کتابخانه مرجع گسترده‌ای است که به برندها امکان می‌دهد تخلفات و جعل هویت را به راحتی شناسایی و گزارش کنند.

متا با تاکید بر ماهیت شخصی سازی ابزارهای جدید، اظهار داشت: «جستجوهای ذخیره شده برای هر کاربر منحصر به فرد است و برای همه افراد با دسترسی به یک حساب تجاری همگام نمی شود.»

یکی از ویژگی‌های کلیدی جدید در به روزرسانی محافظت از حقوق مالکیت معنوی، جستجوی سطحی است که امکان جستجوی همزمان در چندین حوزه پلتفرم از جمله تبلیغات، تجارت، حساب‌ها و پست‌ها را فراهم می‌کند. این امر نیاز به وارد کردن مکرر عبارات جستجو را از بین می برد و روند را به طور قابل توجهی ساده می کند.

متا یک مرکز گزارش مالکیت فکری جدید را برای بهبود روند گزارش محافظت از حقوق مالکیت معنوی معرفی کرده است. در این مرکز شما می توانید گزارش نقض حقوق مالکیت را ارسال نمایید تا به آن رسیدگی شود.

این مرکز به دارندگان حقوق این امکان را می دهد که اطلاعات حساب و سابقه گزارش را ذخیره کنند تا روند گزارش دهی ساده تر شود و پرونده ها به طور موثرتری پیگیری و مدیریت شوند.

کاربران با اطلاعات کاربری فیسبوک، اینستاگرام یا Business Manager خود وارد سیستم می شوند تا تجربه ای شخصی و ایمن داشته باشند.

متا توضیح داد: «چند کاربر که تحت یک حساب Business Manager وارد شده‌اند، می‌توانند سابقه گزارش‌دهی را برای کل کسب‌وکار ببینند.

Meta چند آپدیت دیگر برای محافظت از حقوق مالکیت معنوی در تصاویر نیز ارائه داده است.

این به‌روزرسانی قابلیت‌هایی مانند مسدود کردن خودکار استفاده غیرمجاز از تصویر، افزودن اطلاعات مالکیت و فراخوان‌های اقدام به‌طور مستقیم بر روی تصاویر، و فعال کردن اقدامات روی چندین تصویر به طور همزمان را معرفی می‌کند.

به گفته متا، این افزوده‌ها به کسانی که حقوق تصاویر را دارند اجازه می‌دهد تا حقوق خود را در طیف وسیع‌تری از محتوا به طور فعال‌تری حفظ کنند.

همراه با این ارتقاء ابزار، متا منابع جدیدی را برای کمک به کسب‌وکارها برای محافظت از حقوق مالکیت معنوی در پلتفرم‌های متا منتشر می‌کند. این شامل بخش جدید “حفاظت از مشاغل” در وب سایت Meta for Business است.

بخش وب‌سایت جدید راهنمایی‌هایی را برای شرکت‌ها ارائه می‌کند تا استراتژی‌هایی را برای حفاظت از نام تجاری، از جمله جلوگیری از سوء استفاده، نظارت بر تخلفات، و حل مشکلات ایجاد کنند.

در حالی که هنوز هوشیاری لازم است، برندها اکنون گزینه های قوی تری برای دفاع از علائم تجاری، حق چاپ و سایر دارایی های IP خود در فیس بوک، اینستاگرام و خدمات تبلیغاتی متا دارند.

محافظت از حقوق مالکیت معنوی

بازدیدها: 50

مرضیه گل محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *